Maila gärna in till oss på okq8@evify.se och uppge ditt ordernummer så hjälper vår support dig på en gång.
För att vi ska kunna hjälpa dig på snabbast möjliga sätt ber vi dig fylla i vårt formulär för felanmälan här
Maila in till oss på okq8@evify.se så hjälper vi dig. Har varorna redan levererats har du fjorton dagar på dig att nyttja din ångerrätt.
På varje produkt kan du se våra estimerade leveranstider, majoriteten av våra laddboxar levereras inom 3-5 arbetsdagar. Har du lagt en beställning ser du den estimerade leveranstiden på din orderbekräftelse, annars kan du alltid kontakta oss på okq8@evify.se
Du kan ringa till oss på telefonnummer: 010-555 91 40. Våra telefontider är 09.00-17.00 helgfria vardagar med lunchstängt 12.00-13.00.
När din beställning skickas får du en spårningskod skickad till dig på antingen mail eller sms. Har du inte fått någon kod får du gärna maila in till oss på okq8@evify.se
Leveranstid för installation är 1 till 5 veckor i hela Sverige. I vissa fall kan vi leverera snabbare än så. Är din installation brådskande? Kontakta oss på okq8@evify.se så ser vi vad vi kan göra.
1. Du lägger en order på den laddbox du vill ha och väljer till ”Standardinstallation”.
2. Du fyller sedan i ett kort formulär som täcker alla funderingar våra elektriker har inför installationen, ett platsbesök innan behövs alltså inte.
3. Vi utför installationen, kopplar upp boxen och ser till att allt funkar.
Skriv eller ring till oss så hjälper vi dig. Vi strävar efter att svara på mail inom en arbetsdag. Du ser våra telefontider här nedan. Har du problem med din redan installerade laddbox? Använd vårt formulär för felanmälan för att få hjälp så snabbt som möjligt.
Problem med en redan installerad laddbox? Meddela oss detta i vårt formulär för felanmälan.